Stranke o nas
Dopust - ali lahko damo stroške za dopustovanje, letovanje v poslovne knjige?
6. 8. 2018Vsako leto se veselimo zasluženega dopusta. Z dopustom pa so povezani tudi stroški. Logična posledica je, da se vprašamo ali bi lahko te stroške dali med poslovno potrebne stroške v podjetju. Nenazadnje potrebujemo dopust za večjo storilnost, več bomo naredili, več plačali davkov…
Noben zakon ali predpis taksativno ne našteva katere stroške lahko podjetnik uvrsti med ti. poslovno potrebne stroške. Vedno so pravila bolj načelna: ali so stroški nujno potrebni za opravljanje dejavnosti? Ali so posledica opravljanja dejavnosti?
Dopust je domena vsakega posameznika. Na žalost je tudi takšen strošek potrebno pokriti iz žepa, ne iz podjetja. V primeru, da bi strošek dopusta krilo podjetje, bi se to smatralo kot boniteta. Boniteta je prejemek posameznika in kot tak obdavčen enako kot plača (z vsemi prispevki in davki).