Stranke o nas
Kaj vse je reklama? Katere stroške reklamiranja lahko uveljavljamo kot davčno priznane?
17. 5. 2018Reklama je za vsako podjetje pomembna. Če nas potencialni kupci ne najdejo, še tako dober izdelek ali storitev ne bo šla v prodajo.
Reklame je lahko storitev: oglaševanje na spletu, v različnih medijih (radio, televizija, časopis), na prireditvah (športnih, kulturnih). Da je lahko strošek reklame tudi davčno priznan in da se lahko odbija ddv, je pomembno da:
- gre za javno obveščanje,
- storitev je pogodbeno dogovorjena (vrednost reklame ter dogovorjena storitev: kje se bo npr. plakat nanašal, kako se bo sponzorja omenjalo…).
Reklama je lahko tudi izdelek in davčno priznan strošek:
- katalogi, prospekti (če se dajejo občasno, v okviru dejavnosti, ne istim osebam),
- poslovni vzorci (bodočim kupcem v razumnih količinah in niso za prodajo – posebej označeno),
- uporabni predmeti z logotipom (pomembno, da gre za javno prireditev npr. sejem in je to vsebinsko oglaševanje na javnem mestu).